Job 25 van 64


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Adviseur


Functie

Een bedrijf als totaalleverancier gelegen in Dilsen biedt innovatieve oplossingen om met een combinatie van systemen tot het meest energie-efficiënte en duurzame binnenklimaat te komen.


Jobomschrijving

Om haar groeiambities meer vorm te geven zoekt een bedrijf in Dilsen naar een Customer Service Adviseur. Het takenpakket van deze functie ziet er als volgt uit:

  • Proactief opvolgen van klanten en orders
  • Problemen, klachten en vragen m.b.t. het productgamma verwerken
  • Klantentevredenheid en klantenservice optimaliseren door het efficiënt verwerken, afhandelen en opvolgen van orders
  • Ondersteunen van nieuwe klanten zodat de samenwerking vanaf de start goed verloopt
  • Online Sales leads verwerken en deze registreren in CRM
  • Na overleg met de productieplanning, logistiek - en external sales afwijkingen met klanten bespreken en mogelijke oplossingen communiceren
  • Analyseren en opvolgen van klantengedrag evenals de evolutie en verwachtingen bespreken met de klant
  • Klantendossier vervolledigen in ERP
  • Analyseren van geregistreerde klachten en voorleggen aan de betrokken diensten

Jouw profiel

Komt jouw profiel overeen met onderstaande punten? Dan is Unique opzoek naar jou!
  • Je beschikt over een bachelor of bent gelijkwaardig door ervating
  • Je beschikt over een vlotte kennis van het Nederlands. Spreek je ook een mondje Frans? Pluspunten!
  • Klantvriendelijke en commerciële instelling
  • Professionele communicatieve vaardigheden
  • Hands-on mentaliteit met intrinsieke motivatie
  • Je bent stressbestendig, flexibel en een teamplayer waarbij autonoom werk je niet afschrikt
  • Voldoende ervaring met MS Office en ERP- en CRM systemen

Aanbod

Als Customer service Adviseur kan je aangehaalde punten verwachten:
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innovatief en internationaal georiënteerd bedrijf dat deel uitmaakt van een sterke, beursgenoteerde Zwitserse groep
  • Een open werksfeer met korte communicatielijnen
  • Je werkt in een systeem van glijdende werktijden met mogelijkheid om max 2 dagen per week thuis te werken
  • Een aantrekkelijk salarispakket met mooie extralegale voordelen: groepsverzekering, maaltijdcheques, 33 vakantiedagen en kortingen op de Vasco-producten

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht